Hulp nodig om uw aanwerving een boost te geven?

If you have any questions about how Nurseo works or encounter a problem when using the platform, feel free to contact us via our contact form or by writing to info@nurseo.be
Als je vragen hebt over de werking van Nurseo of als je een probleem ondervindt bij het gebruik van het platform, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via ons contactformulier of via info@nurseo.beAls je je wachtwoord bent vergeten, klik je gewoon op de knop "Wachtwoord vergeten" in het inlogvenster van je account. Instructies om het wachtwoord te resetten zullen naar uw geregistreerde e-mailadres worden gestuurd.
Als u uw account wilt verwijderen, kunt u een verzoek sturen naar ons team via het e-mailadres info@nurseo.be.
Nee. Eenmaal aangemaakt, zal je account actief blijven.
Zodra je bent ingelogd op je account, krijg je toegang tot je persoonlijke dashboard. Als je op het tabblad "Accountinstellingen" klikt, kun je je login en wachtwoord wijzigen. Op je dashboard heb je ook toegang tot onder meer je cv, je favoriete vacatures en je sollicitaties via specifieke tabbladen.
Om een account aan te maken op Nurseo, hoef je alleen maar op de Account aanmaken"-knop te klikken rechtsboven op de homepage van onze website. Vervolgens kun je ofwel een account aanmaken door in te loggen via Facebook/Google, ofwel je e-mailadres invoeren, waarna je een bevestiging van je registratie en een uitnodiging om je wachtwoord in te stellen zult ontvangen.
Nee. Als kandidaat kun je onze vacatures en de bedrijfspagina's van de recruiters raadplegen zonder een account aan te maken. Je moet echter wel een account aanmaken als je solliciteert naar een baan.